Haberler-2015 > Tek tık ile ambulans yanınızda

Acente ve müşterilerine hızlı, kesintisiz ve sağlıklı hizmet vermek konusunda internet ve teknolojinin tüm olanaklarından etkin bir biçimde yararlanan Bereket Sigorta, Teknoloji Destekli Yol Yardım Projesi My Mobility’den sonra, Acil Sağlık Desteği sağlayan MyCare uygulamasını hayata geçirdi.

Bereket Sigorta Genel Müdürü Recep Koçak, her geçen gün değişen, gelişen ve teknolojinin tüm nimetlerinden fazlasıyla istifade eden bir sektörde olduklarını ifade ederek, günümüz insanının teknolojiyi günlük hayatında çok fazla kullandığını ve sanal ortamın geniş dünyası içinde her türlü istek ve ihtiyaçlarına cevap bulabildiğini kaydetti. Bunun da şirketleri güncel olmaya, teknolojiyi yakından takip etmeye zorladığını söyleyen Koçak, dolayısıyla e-sigortacılık gibi e-acil destek uygulamalarının daha da gelişeceğini ve pazar koşullarının, müşterilere hizmet sunma aşamasında teknolojinin daha fazla kullanılmasını zaruri hale getirdiğini kaydetti.

Europ Asistans desteği ile hayata geçirilen MyCare uygulaması, evde, tatilde veya yolda tek başlarına dahi olsalar sigortalılarına bir sağlık problemi yaşadıklarında acil yardım hizmeti sağlayacak. Acil yardım sağlık desteği 7 gün 24 saat sigortalıların IPhone cep telefonlarına, kısa bir süre sonra da diğer akıllı telefonlarda uygulanabilir olacak.

10.05.2012 itibariyle hayata geçirilen MyCare ile sigortalılar, uygulamayı ücretsiz olarak IPhone telefonlarına yükleyerek bu hizmetten yararlanabilecekler. Tüm Bereket Sigorta müşterileri, ISIK MyCare uygulamasını ücretsiz olarak iphone'larına yükleyerek sağlık sigortası poliçelerini, profillerini ve kişisel sağlık karnelerini ( kan grubu, yaş, boy, kilo, alerjiler, kronik hastalıklar vs. ) kaydedebilecekler. Bereket Sigorta müşterileri, nerede olursa olsun, bulundukları ülkeye göre sadece bir dokunuşla acil hizmetler için direk olarak polis, itfaiye ve ambulans hattına ulaşabilecekler. Yurt dışı seyahatlerde ülke değiştirme opsiyonu ile hizmetten faydalanmaya devam edebilecekler.

ISIK MyCare, kişisel sağlık karnesi ve profil ile ilgili bilgilerin yanında mevcut lokasyon ve sağlık sigorta poliçesi ile ilgili bilgilerin de otomatik olarak çağrı merkezine hızlıca iletilmesini sağlayarak sağlık asistans yönetimini kolaylaştırmak için tasarlandı. iPhone lokasyon tanımlama (GPS) bilgisi, tüm acil ambulans ve diğer medikal hizmetlerini basit bir kaç adımla sigortalıların ayağına getirmektedir. Acil bir durumda sadece birkaç dokunuş ile tüm sağlık sigorta bilgileri, o anda en gerekli şey olan kişisel sağlık karnesi ve GPS ile nokta atışı tespit edilen sigortalıların konumları, daha çağrıları asistans merkezine telefon yoluyla bağlanmadan ISIK ambulans hattına ulaşır ve sigortalıların hiçbir bilgi vermesine ya da adres tarifi yapmasına gerek kalmadan ambulans çoktan yola çıkmış olur.

ISIK MyCare, tüm sağlık asistans hizmetlerine ( acil ambulans temini, medikal danışman ve ilk yardım bilgi kitapçığı ve çok çeşitli mobil servisler ) tek bir uygulamayla cevap vermektedir.MyCare, MyMobility'ye benzer bir ara yüz ile programlanmış ve ihtiyaç anında en hızlı ve kolay şekilde sunulan tüm hizmetlerden birkaç basit dokunuş vasıtasıyla faydalanabilmeyi amaçlamaktadır.

İlk sizin haberiniz olsun

E-Bülten listemize kayıt olun en son kampanyalarımız ve ürünlerimizden ilk siz haberdar olun.

7/24 Müşteri Hizmetleri

Güler yüzlü müşteri hizmetleri personelimiz ile ihtiyaç duyduğunuz her an sadece bir rakam uzaktayız.

 0 850 220 91 81

Genel Müdürlük

Saray Mahallesi
Dr.Adnan Büyükdeniz Caddesi
No:8 Kat:1-2 Ümraniye/İstanbul

bilgi@bereketsigorta.com.tr 

0 216 633 71 00

Bölge Müdürlükleri Temsilcilikler
  • Dask
  • tcbasbakanlikhazine
  • bilgitoplumuhizmetleri